Friday, 17 February 2012

HOT!!CUBA SABOTAJ PENDUDUK BANGSAR..NURUL IZZAH KANTOI!!!


Baru-baru ni DBKL telah menjalankan projek pembesaran jalan di Bangsar bagi melicinkan perjalanan lalulintas dan mengurangkan kesesakan. Baguslah tu. Senang sikit nak lalu tempat tu. Benda baik macam ni mesti Nurul Izzah Anwar sebagai Ahli Parlimen Lembah Pantai sokong kan? Maklumlah projek ni jelas menguntungkan rakyat.

Namun Nurul Izzah tak sokong. Dia tak setuju DBKL buat pembesaran jalan. Alasannya ialah kononnya 3 dari 5 Persatuan Penduduk di Bangsar tak setuju dengan projek pembesaran jalan ni?.Untuk projek ni, Datuk Bandar Kuala Lumpur dah buat mesyuarat dengan semua Persatuan Penduduk yang terlibat:
    1. Persatuan Penduduk Taman Lucky
   2. Persatuan Penduduk Bukit Bandaraya
   3. Persatuan Penduduk Bangsar Park
   4. Persatuan Penduduk Bangsar Baru

Pendekatan ni menunjukkan DBKL sentiasa berunding dengan orang ramai bagi memastikan projek yang dijalankan memenuhi keperluan mereka. Keputusannya ialah kesemua Persatuan Penduduk yakni  4/4 setuju dengan projek ni.

Tapi macam mana pulak Nurul Izzah boleh kata 3 dari 5 Persatuan Penduduk tak setuju sedangkan hanya 4 sahaja Persatuan Penduduk yang terlibat? 

 
Lagi satu, mengapa Nurul Izzah  tak berani nyatakan nama Persatuan Penduduk yang kononnya bantah projek pembesaran jalan ni? Setakat sebut 3/5 tak setuju, semua orang boleh cakap. Kan dah kantoi!!

Sebelum ini Skim Pinjaman Perumahan untuk Penduduk PPR dan PA dia cuba gagalkan. Dia tuduh penduduk PPR dan PA semuanya tak boleh dipercayai untuk bayar pinjaman. Dia perlekeh penduduk PPR dan PA, kononnya mereka semua tak amanah, bila pinjam nanti tak nak bayar balik!
 
Sekarang ni, projek pembesaran jalan demi kepentingan rakyat pun dia cuba nak gagalkan. Dia tak peduli kalau penduduk Bangsar dan Lembah Pantai sengsara, yang penting dia akan cuba mati-matian untuk gagalkan semua projek Kerajaan. Mengapa? Sebabnya kalau kepentingan rakyat terjaga, apa lagi modal dia nak pakai untuk raih undi?

Inilah contoh manusia tak guna yang cari kuasa demi kepentingan sendiri bukannya untuk kepentingan rakyat.

Sumber: apakecoh2.blogspot.com

No comments:

Post a Comment