Tuesday, 6 May 2014

#PemilihanPKR2014 :Banyak Pusat Mengundi Kecoh & Ditangguh,Mana BERSIH? @Ambiga_S @rafiziramli


Dari Semenanjung Utara Dah Sampai Ke Sabah Bah...! Penipuan Pemilihan Pimpinan PKR Tahap Nazak... Apabila Bekas Calon PKR Batu Sapi Menyalak.

Zikir wajib semua ahlol ahlol TOLOL Pakatan Pembangkang....., mereka berzikir dengan penuh khusyuk dan tawadu' "Kalau jahat itu semua UMNO-BN, Kalau rasuah itu semua UMNO-BN, Kalau salah guna kuasa itu semua UMNO-BN".

Begitulah hebatnya ahlol ahlol TOLOL ini semua terlalu TAKSUB mempercayai yang buruk semuanya UMNO-BN. Otak mereka dah diliwat enak oleh Anwar dan semua pimpinan Pakatan Pembangkang...

Padahal dikalangan pucuk pimpinan Pakatan Pembangkang juga huru hara dan haru biru. Bila setiap kali diadakan proses pemilihan pimpinan PKR maka kita pun berpeluang mendapat perkhabaran penipuan disana sini.

Lihat diatas sana, siapa yang membuat keluhan mengenai penipuan proses pemilihan PKR...! Apakah keluhan datang dari pimpinan UMNO Sabah seperti Shafie Afdal atau Musa Aman...?

Sudah pasti jawapannya TIDAK sama sekali.

Apa yang dapat anda saksikan adalah pembongakaran mengenai penipuan yang dibuat oleh pimpinan tertinggi PKR di Sabah, Ansari Abdullah yang pernah menjadi calon pada PRK Parlimen Batu Sapi.

Apa yang didedahkan oleh beliau..?

Kisah kertas undi yang dicetak berlebih-lebihan bagi tempat yang ahlinya sangat kurang, dan kertas undi yang dicetak berkurangan daripada bilangan sebenar ahli ahli yang ramai. Ansari juga mengesyorkan diadakan BERSIH-PKR kerana sistem proses pemilihan tahap jamban..!

Kata kata tersebut datang dari siapa...? Pimpinan UMNO atau pimpinan PKR...??

Selama ini mereka kata UMNO-BN yang arif dan suka membuat penipuan dalam proses pengundian. Mereka berarak buat huru hara di Kuala Lumpur kunuunnya mahukan sistem Pilihanraya yang Bersih...

Malah pada PRU 13 tahun lepas mereka mencipta dan merekayasa fitnah terhadap SPR dan kerajaan BN kununnya berlaku Black Out sewaktu proses pengiraan undi.

Nah...! Di dunia Allah swt bayar cash on delivery....

Sibuk sangat tuduh dan fitnah SPR serta UMNO-BN menipu pada proses pengiraan undi, sekarang apa sudah jadi...?

No comments:

Post a Comment