Thursday, 15 May 2014

@rafiziramli Berhempas Pulas Tutup Keburukan #PemilihanPKR Dengan Isu Remeh! #nelang #Terengganu @NajibRazak



Pandai rafizi ramli mengambil hati rakyat dengan post 1 gambar yang kononnya menunjukkan MB Terengganu yang baru salam cium tangan. Anda rasa ada salah tak dengan gambar ni? Kalau nak tunjuk bagus pun kenapa ada ayat di perkataan biru dan merah tu? Tak salah kan hormat pemimpin negara?

Sekarang rafizi dah jilat ludah dengan membuat posting sedemikian. Lihat sahaja gambar-gambar di bawah. Kalaupun desperate sangat nak tutup cerita pemilihan PKR yang macam dalam sarkis tu, tak perlulah ambil isu remeh macam ni. Kata pengarah strategik kenapa strategi Rafizi macam tahi kucing? Dah habis idea kah?



No comments:

Post a Comment