Tuesday, 24 June 2014

Parti Keganasan Rakyat Nak Pimpin Negara? #PemilihanPKR @rafiziramli @anwaribrahim @n_izzah @FriendsofBN1


Selepas berlaku kekecohan dalam pemilihan pada 11 Mei yang lepas, PKR Cabang Kota Raja di Klang mengadakan proses pemilihan semula jawatan baru baru ini. Proses pemilihan tersebut juga bertukar ganas sehingga mengakibatkan dua orang lelaki cedera dalam pergaduhan semasa sessi pengundian dijalankan.

Apalah korang nak gaduh gaduh sampai pecah kepala nih...!!! Ermm...tu lar...kalau otak dah letak kat kepala lutut macamni lar jadinya....sepatutnya bila dah jadi pergaduhan pada pemilihan yang pertama, langkah langkah lebih ketat perlu diadakan agar pemilihan kali kedua dapat berjalan dengan baik agar tidak menjejaskan kredibiliti parti...ini tidak...!!! sama jugak..!!! adoyai....apa pun tak boleh..!!!

Anwar dan konco konconya sering menuduh SPR menipu, tidak telus dan menyeleweng dalam pilihanraya, tetapi korang lihatlar sendiri bagaimana pemilihan dalam parti mereka. Senarai yang layak mengundi adalah seramai 672 orang tetapi yang mengundi adalah seramai 838 orang. Mungkin diaorang import Mat Bangla sebagaimana yang sering diaorang tuduh SPR kot...!!!

Jadinya, kita sebagai RAKYAT yang boleh berfikir dengan lebih bijak daripada diaorang nih...kenalah fikir fikirkan apakah parti yang macamni kita nak angkat untuk memerintah negara Malaysia yang tercinta ini..??? baru dapat sedikit kuasa dah bergaduh ....maklumlar...parti ni memang dipenuhi dengan KEPALA GANGSTER sebenarnya..jadi kita boleh lar tukarkan parti PKR kepada Parti Kepala Gangster.

No comments:

Post a Comment