Thursday, 5 February 2015

Kemelut #PBT: Demi #DAP,Mat Sabu Sanggup Belakangkan TGNA & Bergaduh Dengan Mustafa Ali? #Penang @nikabbdulaziz @cmlimguaneng



Semua orang tahu, Mustafa Ali sebagai Setiausaha Agung PAS juga bagaikan 'mulut dan telinga' buat Presiden PAS, Haji Hadi Awang. Jadi setiap perbuatan dan kata-katanya terutama kepada media seolah-olah mendapat restu.

Mat Sabu yang umum tahu dia dibayar 'gaji' melalui Perbadanan Air Pulau Pinang nampaknya telah mula mengeluarkan kenyataan membidas kata-kata SUA PAS dengan memberi sudut pandangan melalui jawatannya sebagai Timbalan Presiden PAS.

Mat Sabu juga bukanlah peminat 'Nik Aziz' nampaknya sudah mula tunjuk belangnya memandangkan keadaan kesihatan orang paling berpengaruh di dalam PAS tidak berapa baik.

Di kesempatan itu Mat Sabu sudah mula menyusun langkah untuk menjadi 'king of PAS' sambil dibelakangnya berbaris pemimpin DAP yang menjadi 'suppoter'. DAP sudah mula ingin mengawal PAS.

Perjanjian 'Kelantan Milik PAS' nampaknya semakin pudar jika DAP terus menjadikan PAS sebagai boneka mereka. Apapun kini keretakan telah pun berlaku. Kumpulan-kumpulan kecil pemilihan PAS kini sudah menjadi besar.

Tidak sama seperti UMNO, PAS nampak lebih kasar dan sanggup 'bunuh' kawan untuk jawatan. Kita tunggu dan lihat. Pertembungan Mustafa Ali yang disokong pro ulama termasuk Presiden akan berdiri tegak ataupun rebah setelah terkena pukulan Mat Sabu yang menjadi keldai kepada DAP.

1 comment:

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Post a Comment