Friday, 20 March 2015

#RBA Di Belakang Penyebaran Virus SMS #Hudud? @saifuddinabdullah @Mustapa_Mohamed



Setelah Hudud selesai dibentang dan diluluskan dalam sidang DUN tempoh hari, kita dapat melihat para kera DAP dan PKR yang terkial-kial dan terkinja-kinja marah dengan keputusan PAS dan UMNO meluluskan Hudud di peringkat negeri Kelantan. Ada yang mahu Kelantan keluar dari Malaysia malah ada yang kononnya kecewa dengan mengatakan PAS tidak boleh dipercayai lagi. Namun, yang peliknya mengapa mereka mahu menyibuk sekiranya perkara itu suatu yang dapat menjana akhlak mulia di kalangan rakyat?

Dan malam semalam ramai yang mula mendapat mesej pesanan ringkas yang kononnya memberi pencerahan tentang hudud,namun apabila pengguna klik link tersebut akan menyebabkan telefon dijangkiti virus. Keji sungguh perbuatan manusia yang marahkan pelaksanaan hudud sehingga sanggup menyusahkan orang lain. Kebiasaannya perbuatan keji sebegini adalah tidak lain tidak bukan kerja dari Red Bean Army yang sentiasa mencari jalan untuk pecah belahkan umat Islam. 

Jika mereka di sebalik penyebaran virus ini,maka benarlah kata ADUN Kok Lanas bahawa dengan kelulusan rang undang-undang hudud di Kelantan, kita umat Islam akan berdepan dengan ramai musuh dan harus bersedia untuk menyebarkan keindahan Islam kepada mereka.




No comments:

Post a Comment