Thursday, 28 May 2015

@n_izzah Burukkan #Malaysia di #Oslo #Norway @PDRMsia @KBAB51 #PKR




Nurul Izzah Kata Dia Sedang Diburu Oleh Kerajaan Malaysia, Tetapi Dia Sendiri Boleh Sampai Ke Oslo, Norway Untuk Burukkan Negara. Tanpa bimbang dan tanpa sedikit pun perasaan gusar pada sebarang peruntukan undang-undang, Nurul Izzah kembali mengulangi perbuatan lamanya iaitu memburuk-burukkan negara sendiri di luar negara. Malah dia juga mengada-ngadakan cerita semata-mata untuk mendapatkan simpati serta sokongan buat keluarganya untuk berkuasa di Malaysia.

Dalam Forum Freedom yang diadakan di Oslo, Norway semalam, Nurul Izzah berkata, Kerajaan Malaysia sedang menjalankan operasi untuk menangkap dan memenjarakan semua reformis. Menurutnya lagi, dia dan golongan reformis adalah orang yang paling dikehendaki di Malaysia. PDRM dan pihak berkuas tidak lagi memburu dan membanteras penjenayah sebaliknya golongan yang dikatakannya sebagai memperjuangkan rakyat yang mahu ditangkap dan dihapuskan.



Mungkin disebabkan orang putih di Oslo itu tidak begitu mengenalinya, maka mudahlah Nurul Izzah menjual temberang. Katanya, kalau bukan kerana pergerakan reformasi, dia sudah pun bekerja di sektor petroleum. Namun menurutnya, dia melupakan kerjaya dalam bidang kejuruteraan untuk terjun dalam bidang politik bagi berjuang menentang korupsi, kezaliman dan ketidakadilan kerajaan.

Nurul Izzah sebenarnya tidak pernah bekerja dalam mana-mana bidang kerana dia telah dididik oleh bapanya untuk meneruskan legasi keluarga Anwar Ibrahim dalam bidang politik. Dari semenjak dia belajar lagi, dia telah digelar sebagai Puteri Reformasi dan dia telah ditonjolkan sebagai ikon anak muda. Proses pembelajaran Nurul Izzah juga tidaklah secemerlang mana kerana dia menggunakan posisi bapanya selaku Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan untuk mendapat tempat di universiti.

Malah dalam satu klip video ditunjukkan bagaimana Nurul Izzah menggunakan kewanitaannya untuk lulus keras peperiksaan!

Agak menarik ialah apabila Nurul Izzah langsung tidak menyebut punca sebenar bapanya dipenjarakan dan dipecat daripada menikmati kehidupan sebagai ahli politik kerajaan. Malah kali kedua bapanya dipenjarakan juga, tidak disebut oleh Nurul Izzah sebagai proses perundangan, sebaliknya dia memberitahu orang putih di Oslo yang tindakan ke atas bapanya adalah tindakan menutup mulut dan rakyat Malaysia tentang ketidakadilan serta tidak demokratiknya Malaysia.

Menariknya dalam memperkatakan ketidakadilan, kezaliman dan pemburuan kerajaan ke atas kepalanya serta golongan reformis yang lain, Nurul Izzah tidak dapat menjawab, bagaimana dia boleh bergerak dari Kuala Lumpur ke Oslo yang letaknya hampir 24 jam antara Kuala Lumpur-Oslo yang membolehkan dia berucap dan memburuk-burukkan negara sendiri.

Adakah dia menggunakan laluan tikus untuk ke Norway atau dia menggunakan pesawat terbang yang sudah tentu terpaksa melalui lapangan terbang yang penuh dengan Imigresen serta dikawal oleh pihak berkuasa yang lain?

Macam mana dia boleh terlepas ke Oslo kalau dia menjadi buruan pihak berkuasa?

1 comment:

IBU PUSPITA said...


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Post a Comment