Friday, 1 May 2015

OH AKU KELIRU! #KitaLawan #kitacuti #BantahGST #KitalawanGST #BatalGST #kitacuti

HAHAHA! APAKAH YANG SUDAH TERJADI KEPADA PEN'DEMO' SEKALIAN??? ZOMBIE MEMANG MACAM NI. DIA MAIN IKUTTTT JEEEE! 

OH KELIRU! AKU KELIRU! KELIRUUUU! 


Saban hari zombie carimu
Semalaman zombie mengenangmu
Marah, resah, gelisahku
Menjadi satu

(Ku) tahu kau di dataran merdeka
Tapi zombie tak tahu jalan
Jangan kau cepat berjalan
Kan aku dah sesat jalan... oho...

( korus )
Salah jalan... jangan salahkan ku
Kau ke depan... kau lupakan aku
Mana satu... kujadi keliru
Aku makin keliru

Dikau selalu saja begini
Aku zombie tidak mengerti

Namun ku masih percaya
Zombie Zombie harus bersama

( ulang 1 & korus )

Ingin jumpa... tak ingin berjumpa
Ingin bercinta... tak ingin bercinta
Dan pintaku... beri jawapanmu
Ku tak ingin keliru
Adaptasi lagu Keliru penyanyi Malaysia... ehem pandai-pandailah korang cari lagunya ye...



OH AKU KELIRU! 

No comments:

Post a Comment