Thursday, 4 June 2015

#MuktamarPAS Kelibat Azmin Ali Sahaja Kelihatan, Wan Azizah Masih Pro-DAP!! @drwanazizah @azminali


Muktamar PAS ke 61 yang sedang diadakan di Kuala Selangor telah jelas mempamerkan keretakan hubungan parti-parti yang bernaung di bawah Pakatan Rakyat sedang retak menanti belah. Wakil DAP tidak kelihatan langsung manakala dari parti PKR, seperti dijangka, hanya Azmin Ali sahaja yang mencemar duli melawat PAS dan ini memberi kita beberapa tafsiran tentang tindakan Azmin ini.

Lupakan sahaja Wan Azizah kerana beliau memang bengang dengan PAS yang telah boikot suami beliau semasa Anwar meminta sokongan dalam perbicaraan liwat. Ini membuat beliau terus bersama kepimpinan DAP yang kita pun sudah tahu telah putuskan hubungan dengan PAS. 

Untuk kes Azmin pula, ramai yang muda mudi ini tidak tahu tentang perangai golden boy Anwar Ibrahim ini. Sejak Anwar Ibrahim dilucutkan jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri dan mula tubuhkan Parti Keadilan Nasional, Azmin telah pergi menyorok ke luar negara menyelamatkan diri beliau sendiri. Di saat Anwar dan Ezam serta Lokman Adam dihumban ke dalam ISA, Azmin bersenang lenang dan bersantai di luar negara bersama keluarga beliau. Setelah melihat Parti Keadilan mendapat sambutan dan momentum semakin kuat, barulah Azmin pulang ke sisi Anwar.

Di sini kita dapat melihat perangai Menteri Besar Selangor ini yang tidak pernah berjuang dan bersusah payah tapi dapat pegang jawatan besar dengan gaji yang tinggi. Dan kehadiran beliau ke Muktamar PAS kali ini membuktikan PKR masih memerlukan undian untuk Pilihanraya Raya Umum yang mana penyokong PASlah yang selama ini menyumbangkan majoriti undi kepada Pakatan Rakyat. Untuk DAP tak payah cakaplah, mereka itu melayan PAS ibarat habis madu sepah dibuang.

1 comment:

IBU PUSPITA said...


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Post a Comment