Thursday, 27 August 2015

#Bersih4 Menggunakan Wanita Sebagai Simbol Seks & Tarikan Untuk Sertai Perarakan Haram? #Merdeka #SehatiSejiwa #Malaysia


Kami menerima banyak pesanan dari Whatsapp yang memaparkan imej wanita-wanita Cina seksi sambil memakai baju t-shirt Bersih 4 yang disentengkan dan dilipat sehingga menunjukkan susuk tubuh dan perut. Adakah penganjur Bersih terlampau terdesak sehingga menjatuhkan maruah wanita, lebih-lebih lagi di negara yang mempunyai majoriti rakyat yang beragama Islam?



Kiriman terbaharu menunjukkan seorang wanita Cina bersama-sama seorang photographer yang sedang tekun memberi tunjuk ajar cara yang betul untuk posing dengan cara ghairah. Jelas terbukti matlamat Bersih sudah jauh menyimpang dari kebenaran.



Sudahlah Bersih 3 menipu rakyat tentang 40 ribu pengundi Bangla, penipuan dalam pemilihan PKR dan CEC DAP, kini mereka mempromosi seks sebagai tarikan untuk bersama-sama menyertai mereka dalam perarakan sia-sia ini. 


Mungkin ini sebabnya PAS dipinggirkan dan tidak diajak untuk bersama-sama dengan bekas pasangan mereka DAP dan PKR. Ada pertunjukkan badan siapa paling seksi rupanya. 


No comments:

Post a Comment